perjantai 8. maaliskuuta 2013

Valmentajat haastattelussa!


8.3.2013



Kunnioitan ja arvostan syvästi kaikkia niitä ihmisiä, jotka ovat valmentaneet minua elämäni aikana. He ovat omalla opettamisellaan muokanneet minusta tällaisen harrastajan kuin tällä hetkellä olen. Sain tämän pähkähullun idean haastatella kyseisiä henkilöitä ja tuoda teidän lukijoiden tietoisuuteen millaiset ihmiset minua ovat valmentaneet. Kaikki valmentajani ovat olleet omalla tavallaan tärkeitä esimerkkejä minulle elämäni aikana. 
Toivon että mahdollisimman moni valmentajistani suostuvat haastatteluun jonka aion heille tulevaisuudessa esittää. 
-Teemu Suutari


Ensimmäisenä haastattelin ohjaajaa joka auttaa minua harjoittelemaan mustaa vyötä varten. Hän on Pekka Heininen 1. dan hapkido ohjaaja.  Lue Pekan haastattelu täältä:
http://suutarit.blogspot.fi/p/haastattelussa-pekka-heininen-sin-moo.html 
Viikottaiset treenipäivitykset julkaisen sunnuntain harjoitusten jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti